gertclazien.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest!

Onze reis begint in Washington DC. We hebben bewust gekozen om daar dit weekend te starten omdat hetde laatste maandag van mei Memorial Day is. De dag daarvoor is er een grote parade van motoren. De eerste paar dagen verblijven we in een hotel. We pikken daarna bij Cruise America een camper - de kleinste die ze hebben - op.Daarna reizen wevia een aantal battlefields - omdat mijn lieftallige echtgenotebijzonder geinteresserd is in de Amerikaanse Burgeroorlog -via de Skyline Drive en de Blue Mountain Higway (met een stapje zijwaarts naar Charlottesville) naar Cherokee op de grens van de Smokey Mountains. Via Athens reizen we via de Antebellum route naar Macon om vervolgens naar de oostkust te rijden om daar Savannah en Charleston te bezoeken. Daarna maken we de laatste trip met onze camper naar Atlanta waar we hem in moeten leveren. We hebben dan nog 1 1/2 dag om wat in Atlanta te bekijken. Vrijdag 22 juni vliegen we terug naar Nederland.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gert en Clazien