gertclazien.reismee.nl

Mc Donough

227 km. (142 miles) 30 gr. Zon.

Toen we vanmorgen tegen 10 uur vertrokken was de receptie nog steeds dicht. We hadden zo weg kunnen rijden. Hebben we natuurlijk niet gedaan. Op de camping een (gras)maaier aangesproken en gezegd dat we voor de afgelopen nacht wilden betalen. Hij wist van niets maar belde z'n baas. 25 dollar mochten we hem overhandigen. Via de I 20 ri. Atlanta getogen. Prima weg. Zo'n 30 km. voor Atlanta eraf gegaan en binnendoor naar de camping gereden op ongeveer een kwartier rijden van Cruise America waar we de camper woensdag moeten inleveren. De camping, waar we om 2 uur waren, ligt zo'n 300 meter van de snelweg. Je ziet ‘m niet maar hoort ‘m des te beter. Vanmiddag al 2 x gedacht dat er een helikopter over vloog. Bleek een herriemaker op de snelweg. Maakt niet uit. We staan op 20 meter van het zwembad en da's lekker. Fffff lekker gezwommen. Af en toe is het lichtelijk overdreven dat ze je naar je plaatsje brengen. We staan op het eerste plekkie, 60 meter (heb het uitgemeten) van de receptie, op M48. Kind kan de was doen. Nee hoor, we worden netjes door Jack die heel breed in z'n golfkarretje zit, naar ons plaatsje gebracht. Hij rijdt voor en jawel .... Hij rijdt voorbij M48. Wij roepen hem. Hij stopt en dacht dat we M58 toebedeeld hadden gekregen. No problem. Follow maar. In plaats van even achteruit te steken moeten we Jack volgen over de camping. Hierdoor een rit van 900 nutteloze meters over de campingpaden gemaakt. Hem natuurlijk wel bedankt voor de service.

Overigens ook nog voor $20 dollar getankt. We moeten de camper inleveren met een tank die voor 2/8 gevuld is met benzine. Zo hebben we ‘m ook meegekregen. Het gaat ons aardig lukken denken we. Voor de 2e keer hebben we ook voordeel gehad vans ons ANWB lidmaatschap: 10% korting. De vorige keer hoefden ze onze kaart niet te zien. Nu wel.

Verder dus gezwommen en gelezen.

José en Bert

Het was erg leuk jullie een beetje op de reis te volgen.
Je ziet het voor $ 25 heb je niet altijd een sterrencamping,
maar je doet er, zonder wc, toch bijzondere ervaringen op.
Zo nog even Engeland-Oekraine volgen.
We wensen jullie een prima terugreis toe en (Gerrit) tot
volgende week woensdag.