gertclazien.reismee.nl

Mc Donough rustdag

28gr. Heerlijk weer.

Vandaag dus een hele echte rustdag gehad. Weer fff wennen. De tassen ingepakt en de camper aangeveegd. Vanmiddag de paar stappen naar het zwembad gelopen en vervolgens ons in het lauwe water begeven. We hadden het zwembad voor ons zelf. Het was gezellig tot een daas ons watergeluk kwam verstoren. Het kreng kwam steeds weer richting ons. Snel even onder water gegaan en dan was ie het spoor natuurlijk bijster om even later weer als een kamikaze op ons af te stevenen. Het leek wel een kat en muis spel.Het water maar verlaten en verder in de schaduw bij de camper gaan zitten lezen.

Het lukt hier niet om foto's op de site te zetten. Niet dat we nu van die spectaculaire gemaakt hebben maar .... gewoon. We proberen dat in het hotel of anders dan : niet.

Morgen de camper dus inleveren en daarna naar ons hotel waar we 2 nachten blijven.

Het mandje zullen we inderdaad maar bij Xenos ofzo kopen kunnen we het ook nuttiger gebruiken want laten we eerlijk zijn, zo'n duur ding staat toch alleen maar voor de sier. We hebben geen tv aan boord en die hebben we voor geen millimeter gemist. Jammer dat de internetverbindingen op de diverse campings niet zo goed waren. Wel een paar keer in de hangout gezeten met onze kindjes maar dat hadden we nog wel een paar keer willen doen. Van de diefstal slang hebben we uiteraard aangifte gedaan (bij de receptie op de camping). Goed Hema nieuws ook: de mysterie-guest is in de vestiging geweest en de score was 5 uit 5. Daarnaast nog een 8 voor het winkelbeeld. Clazien is apetrots ..... en Bert .. ik kijk er nu al naar uit om volgende week woensdag weer te beginnen. We hebben al een bodempje States - ervaring opgedaan waar we jou en José, denken we, een heel eind mee op weg kunnen helpen.

Nico & Anita

Gek dat vliegend gespuis ALTIJD de mannelijke hollen moeten hebben ;)
Wel weer een leuk verhaal!Wat is de tijd weer omgevlogen!Hopen jullie snel weer te zien,goeie reis terug en tot snel!Dikke kus