gertclazien.reismee.nl

Savannah - verplaatsingsdag.

Savannah Oaks RV Ressort. 277 km (173 miles). Benauwd.

Vanmorgen op het gemak vertrokken van de camping in Macon. We krijgen gelijk al regen enmissen bijna de afslag naar de snelweg ri.Savannah. Een paar plensbuien gehad maar tijdens de rit wordt het droog. We rijden met een snelheid van zo'n 60 -65 miles. Je mag 75. Vrachtauto's denderen ons regelmatig voorbij. Onderweg nog even gestopt voor een kop koffie met een klein stukje warm appelgebak voor totaal $ 2.83 bij Mac. Gelijk getankt en doorgereden naar de camping waar we om 2 uur zijn, na er eerst voorbij te zijn gereden omdat Sien denkt dat de camping een bepaald logo moet hebben en dat heeft deze niet dus moeten we deze niet hebben. Toch wel. Na 2.5 miles weer gekeerd en wat blijkt ... hoewel het logo er niet staat is het wel de camping die we in gedachten hadden. Voor 2 nachten geboekt en in de shop gelijk bier en rosé gekocht. De rode wijn neemt Sien niet. Staat in koeling en veel hebben ze niet. WIFI hebben ze hier ook en de verbinding is uitstekend. Gelijk met de meiden in hangout gezeten. Ank is bij Ka. Fijne vakantie gewenst. Even later nog met Ju gehangout. Eerst zaten we er met z'n 3-en in maar de verbinding met Ju was daarbij niet optimaal. Nu wel. Bijgepraat. Af en toe kletterde de regen met bakken er uit. Even later is het weer droog en lijkt er niets aan de hand. Gelezen en 's-avonds rummi. Sien staat nu met 3 voor.

Frown