gertclazien.reismee.nl

Augusta - Camping zonder wc!

235 km (147 miles). Zon. Heet op camping. 30 gr.

Vandaag : vaderdag. Omdat ik vader ben kreeg ik een eitje op bed. Verder geen kado's gehad maar die zullen ongetwijfeld in Nederland op me liggen te wachten

Tongue out
. Nog geprobeerd op internet te komen, om ffff met de meiden te hangouten, maar dat lukt van geen kant. Na de koffie om 10.45 vertrokken voor de rit naar Augusta. Lekker rit over rustige binnendoorwegen. Wat daarbij opvalt is het giga aantal kerken dat je tegenkomt. Charleston alleen heeft er overigens al 180. Het schijnt de plaats in Amerika de zijn met de grootste kerkdichtheid. Als we precies 3 uur later de camping op rijden - mooi op tijd dus voor Nederland - Portugal - blijkt dat er niemand op de receptie zit. Sterker nog hij is in het weekend helemaal gesloten !! Een camper, die net voor ons het terrein is opgereden, heeft gereserveerd en weet z'n plaatsnummer. Die gaan op zoek naar hun plek. Een behulpzame campinggast belt voor ons naar de eigenaar. We moeten bij een hek gaan staan bij de vuilnisbakken. Morgen komt hij naar de camping en kunnen we betalen. We zien achter op de camping een hek maar geen bakken. Gaan daar maar staan. De campinggast komt naar ons toe gehold. Nee..daar mogen we niet staan. Hij wijst ons ons plekkie aan. Er staan inderdaad 4 vuilnisbakken achter een schutting. We zeggen: ' thats no hek thats a schutting'. Hij snapt het niet. Als we staan zien we ook een bordje dat deze plaatsen gereserveerd zijn voor dag of weekgasten maar dat zie je niet als je aan komt rijden. We kunnen hier op internet maar dan moet je de code hebben om in te loggen. Da's een probleem want de eigenaar die dat moet geven is er dus niet. Onze buurman en een andere gast gevraagd of ze WIFI hadden. Not. Verder is er niemand te bekennen. Iedereen zit in de camper met airco aan. Het is in de zon te heet. Gelukkig hebben wij wat schaduw waardoor we toch - echt als enigen - buiten zitten. Ju sms-t de tussenstanden door. Niet om vrolijk van te worden. We liggen er uit. Ank sms-t het ook nog een keer uit Italië. Verder heerlijk zitten lezen tot de koffie.

Nog een opmerkelijk punt van deze camping: Er is geen toiletgebouw. Nou is dat niet erg want we hebben immers een klein kamertje in de camper, maar in de bijna 38 jaar dat we gekampeerd hebben, hebben we dat nog nooit meegemaakt.