gertclazien.reismee.nl

Charleston - Niets meegemaakt

Charleston Oak Plantation Campground. 173 km. (109 miles) Warme dag.

Vanmorgen was het al vroeg heet. We hebben allebei gedroomd. Ik droomde dat de slang door iemand terug was gelegd. Stiekum uit het raam gekeken, maar nee ...de weggenomen slang lag er niet.

Sien had gedroomd over de Hema. Ze was weer begonnen en ..wat denk je ... er was iemand aangenomen die ook al met een sleutel binnen was gekomen. Hoe kwam ze aan de sleutel ? Van haar vader gehad !!! Sien stuurde ze naar huis om de sleutel te halen

Undecided
want zoiets kan niet. Ik vraag ze was er toch mee binnen gekomen. Ja maar in een droom kan alles. Sien was ook gevraagd om anderen op te leiden. Ja dat wil ze wel maar dan geen gezeur of teveel uren die ingezet worden. Want dan doet ze het niet (gelijk heeft ze). Er waren een paar fil.chefs speciaal daarvoor naar Prinsenbeek gekomen met Rob Quené!.

De Hema klopte ook niet dus deze dromen waren een duidelijke vorm van : bedrog.

Na het ontbijt, op het bankje buiten, op weg. Onderweg een keer gestopt om een kop koffie te drinken met een stukje Apple pie. We hoeven maar $2.20 af te rekenen. Blijkt dat de Pie niet in de bestelling was meegenomen en we dus alleen maar koffie hadden. Pie werd alsnog - na betaling van $ 2 geleverd. De 17 ri. Charleston is een rustige weg. Onderweg zo links en rechts wat fruitkraampjes waar met name perziken verkocht worden. Het enige spectaculaire wat we tegen zijn gekomen was een op de vierbaans 17 overstekende schildpad. De baan ri.Charleston heeft het dier overleefd maar de andere kant op .... Daar was het veel drukker. Overigens wel bijzonder datClazien ‘m zag. We zijn de afgelopen dagen al tig keer dode soort buideldieren tegen gekomen maardie heeft ze niet gezien. Ja 1 keer dacht ze dat het een stuk van een band was. Natuurlijk...... een band met 4 poten en een staart. Waarschijnlijk hebben we, daar ben ik nu wel achter, daardoor onderweg ook geen beren in de bossen gezien en hadden we veel meer herten kunnen zien. Ik moet op de weg letten dus ....

We doen nog wat boodschappies voor een paar dagen en rijden naar de camping die links van de weg zit. We zijn er om 13.14 uur en we boeken voor 4 dagen op deze giga camping van 250 plekken. Er moet gewassen worden.Clazien neemt de e-reader wel mee want ze heeft geen zin een half uur te lopen naar het gebouwtje en dan weer terug en dan 5 minuten in de camper te zijn en gelijk weer terug te moeten om de was op te halen. Afstanden inschatten is ook lastig voor CM. Binnen 5 minuten zijn we bij de machines. Omdat we te weinig kwartjes hebben word ik - in de zinderende hitte - op pad gestuurd om 5 dollar te wisselen bij de receptie die 3 minuten verder ligt. Gedwee doe ik dat

Wink
. Geld afgegeven en daarna snel naar de camper. Clazien blijft lekker bij de machines op een bankje buiten in het beetje wind zitten. Ik heb radio 1 al opgezocht en wil live het verslag Duitsland - Ned. volgen. In de rust zijn de machines klaar en haalt deze muilezel de schone was enmijn vrouwop. Bij de camper aangekomen... weg radio 1. Zitten tobben om weer verbinding te krijgen. Uiteindelijk maar 3 sites opengezet: teletekst (die erg achterblijft) FC update waar ik het verslag van de wedstrijd live volg en net ingeschakeldheb als het TOR is voor Duitsland. Jack van Gelder en z'n maat komen steeds wat later dan update en valt met regelmaat weg. Tegen de rust is het 2-0
Frown
en loop ik alvast naar schone was. We zijn net terug bij de camper als het begint te hozen. Donkere lucht en onweer al aan zien komen maar het valt er weer met bakken uit. Wij zitten lekker binnen. Een instaphanddoek (dweil) van Cruise ligt nog buiten in de regen op het bankje van ons plekkie. Op deze camping geen bbq. We eten een heerlijk stukje varkensvlees. Het is nu 21.15. We zitten met raam en deur open. Net een heel vies beest ontdekt in de camper.Clazien heeft actie ondernomen door het met wc papier te pakken. Het mislukte waardoor het beest nu ergens in de camper kruipt. Lekker slapen wordt dat. De komende 3 dagen gaan we Charleston en plantages bezoeken.
Laughing

Reacties

Reacties

José en Bert

De titel van vandaag maakte me wel erg nieuwsgierig.
Ik dacht, dat nu ook de radio gestolen was. Ik vind de
slang al meer dan voldoende.
Fijne dagen in Charleston. Hebben ze daar die dans uitgevonden?
Hier
Teleurgesteld door het Ned. Elftal. Nog een kleine kans.
Zo verdienen ze het niet. Einde voor van Marwijk! + schoonzoon.
Gisteren teamdag in Antwerpen gehad. Zo weer aan het werk. Niet van dromen hoor.

carla

wat is het weer vermakelijk om te lezen. Ik ben een trouwe fan. En zie wel dat we het zelfde weer hebben. Hoef ik dus niet voor naar amerika. Bij mij was er gisteren een storimg van ziggo'tv. Toen heb ik bij nederland1.nl gekeken kunnen jullie dat ook niet? Nou groetjes hier vandaan en niet meer van ons dromen hoor. Gr

Gerrit & Wilma

Ja, wat zullen we hier nu weer eens van zeggen. Heb je Clazien ook moeten dragen toen je de was ophaalde? Nee toch?..... Gewoon de zinsbouw..... toch?
Dat muilezel is nog heel voorzichtig uitgedrukt :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!