gertclazien.reismee.nl

Bishop - Benauwd en warm

235 km. Benauwd warm/heet.

Vanmorgen zeer op het gemak vanaf de camping vertrokken. De bijzonder aardige campinghostess was nog voor ons op zoek gegaan naar een camping in de omgeving waar we nu zitten. Er zijn er hier namelijk niet veel. Ons alternatief was een overnachting in de Wal-Mart (een grote supermarkt). Die zijn hier 24 uur per dag open. Dat hoefde niet. We zijn aanbeland op een (weer) rustige camping. Het is benauwd en warm. De internetverbinding hier is prima. Eigenlijk niet veel te melden. Alleen even een bezoek gebracht aan Athens waar we het VVV bezochten. We waren kennelijk de eerste gasten. De zeer vriendelijk receptionist begon ons gelijk dehele geschiedenis van het huis waarinhet informatieverstrekkingspunt gevestigd was, te vertellen.Het hele huis heeft gestaan op de plaats waar de Georgiauniversiteit staat en is gewoon verplaatst. Nog niet alle kamers waren ingericht. Ze zijn afhankelijk van giften ende huisaankleedpot is nu leeg. Wij hebben er 5 dollar in gedaan. In ieder geval goed voor een stukje behang.Downtown Athens, waar ook de universiteit is gelegen, rondgelopen en onze weg vervolgd. Vanavond geprobeerd een vuurvliegje op de foto vast te leggen. Het is een heidens karwei maar het is uiteindelijk gelukt. Hoewel niet iedereen enthousiast zal zijn van het resultaat zijn wij er best trots op

Wink
. Jammer dat Nederland verloren heeft en wat dan weer positief is is dat Madonna zich een beetje bloot heeft gegeven. Overigens nog even ter info ... onze camper heeft de afgelopen dagen 1 op 4,5 gelopen. Da's natuurlijk best veel maar de literprijs van 80 eurocent maakt veel goed.

Wederom problemen met de creditcard. Een vriendelijk meisje van het benzinestation heeft voorgedaan wat we moesten doen. Bij haar lukte het ook niet en toen bleek ... dat wanneer er een zipcode gevraagd wordt deze code 5 cijferig moet zijn. Da's lastig als je een pincode van 4 cijfers hebt. Geen probleem ... gewoon een 0 voor je 4 cijfers en voilá de tank loopt bijna automatisch vol.